Aktualności< Powrót

Zakończenie realizacji projektu ” Zakup sceny mobilnej na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej”

Projekty

Szanowni Państwo!

Zakończyliśmy realizację projektu pt. ” Zakup sceny mobilnej na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej”, który uzyskał dofinansowanie w kwocie 68 000,00 zł ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego, w ramach programu rządowego „Infrastruktura Domów Kultury” realizowanego przez Narodowe Centrum Kultury.

Program „Infrastruktura Domów Kultury” dał naszej instytucji możliwość sprawnego rozwoju, podniesienia jakości świadczonych usług i doposażenia się w niezbędny dla naszej działalności sprzęt. Zakupiona nowoczesna scena mobilna pozwoli nam organizować wydarzenia plenerowe na większą skalę, w różnych (nierzadko dalszych) lokalizacjach i na najwyższym poziomie technicznym. Pozwoli nam również na uatrakcyjnienie oferty kulturalnej.

Bardzo dziękujemy i gratulujemy autorom zwycięskiego wniosku: Marcie Szpyrze-Wronie oraz Pawłowi Bujakowi. To dzięki Waszym staraniom i działaniom możemy cieszyć się tym sukcesem!

Pozostaje nam teraz czekać na pierwsze wydarzenie zorganizowane z wykorzystaniem nowej sceny mobilnej, czyli X Kiermasz Mikołajkowy w Sandomierzu, który rozpocznie się już 13 grudnia 2024r.

powrót do góry